miercuri, 8 ianuarie 2014

Muntii Ciucas

Fiind in tranzit prin zona am vrut sa revad dupa mai multi ani un prieten mai vechi - Ciucasul. Din pacate nu l-am regasit asa cum il stiam. Am gasit un munte schimbat, strapuns de un drum sinistru pe care mare partea a masinilor nu-l pot urca. In locul in care candva se gasea mica cabana Ciucas a aparut acum o constructie care nu prea isi avea locul in acel peisaj. Traseul meu a fost unul scurt. Am lasat masina la fantana lui Ioan preferand sa continui drumul pe jos, pe acel drum nou facut pentru ca in jumatate de ora sa ajung la cabana Ciucas, un adevarat "mausoleu" trantit in zona de gol alpin. In curand vor apare probabil alte vile, shaormerii si tarabe cu vanzatori ambulanti... De la cabana am continuat spre Saua Tigailor pentru a ma delecta si cu partile frumoase ale acestui munte, pentru care inca se mai merita sa mergi pe Ciucas.


















Dupa 2 luni, am fost iar in Ciucas, dar asta este alta poveste






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu