duminică, 16 martie 2014

Piatra Surducului

Traseu: Bicaz Chei - cariera de piatra - Saua Surducului - Piatra Surducului - Cheile Bicajelului - Cheile Bicazului

Traseul este marcat cu banda galbena numai pe portiunea din Cheile Bicajelului. De pe Piatra Surducului pana in Cheile Bicajelului exista un marcaj neoficial, dar vizibil, cu dreptunghi alb. Am plecat din zona de intrare in rezervatia Cheile Sugaului urcand pe versantul din stanga drumului, in patea dreapta a carierei, printr-o zona despadurita






O priveliste spre Piatra Glodului si Piatra Sugaului:








Cariera de piatra:



Vedere inspre vf Criminis:




Varful Ciurgau:




Am intrat pe drumul Surducului, care duce in Valea Bicajelului. Din pacate si aici am vazut multe gunoaie.



De aic din Saua Surducului am parasit drumul si am luat-o inspre varful Piatra Surducului:




Am ajuns pe creasta Surducului. De aici avem priveliste inspre zona Gatul Iadului si Piatra Poienii:









Am intrat pe traseul de coborare spre Cheile Bicajelului. In aceasta zona, marcajul cu dreptughi alb semnaleaza un traseu de coborare dupa terminarea unui traseu de escalada



Am ajuns si in traseul marcat cu banda galbena care urmat in partea dreapta ajunge in Cheile Bicazului.








Puntea de peste Bicajel nu e in momentul de fata foarte practicabila, lipsindu-i cateva traverse din lemn.


Totusi, pentru a putea traversa, exista o improvizatie







Un comentariu: